Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

søndag 6. desember 2009

O-jul med din glede!

I dag er jeg halvveis på advendtstaken min, HURRA! Det betyr at det nærmer jeg jul, det kan jeg godt like! Idag var det min glede å kunne åpne pakkekalender igjen. Og i dag fikk jeg gløgg, gløgg mix og gløggkopp! Det var en bra gave å få på en søndag. Så ikveld skal det gløgges!


I går kveld etter mange timers eksamenlesing kom jeg over en romantisk julefilm jeg har klart å overse i 2005. Fant den på bloggen filmguru. En skikkelig komitragiskromantisk julefilm jeg helt klart må ha til "romantiske-julefilmer"-samlingen min. Filmen heter The Family Stone, med blant annet Sarah Jessica Parker, som snobbesnobb.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar