Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

søndag 24. januar 2010

Tut tut!

Jeg skal ut å kjøre i morgen. Jeg har ikke kjørt på leeeenge. Så jeg gruer meg. Strekningen jeg skal kjøre tar vel ca max 7 min totalt, men på den strekningen har vegvesenet plassert et lyskryss, tre rundkjøringer, og et felt for bussen. Så jeg kommer da til å kjøre på rødt, legge meg i busslomma og legge meg feil i tre rundkjøringer. Til slutt skal jeg jo parkere, prikken over i'en. Og for sikkert klaus på parkeringsplassen. Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer:

  1. Det gikk jo kjempebra:) vi kræsja ikke en eneste gang!

    SvarSlett
  2. Nei, ikke på den andre turen min heller! Woho! Jeg kan fortsatt kjøre bil. Da var ikke de pengene bortkasta allikevel!

    SvarSlett
  3. jeg ser bilturer i vår framtid:P

    SvarSlett
  4. Ja, nå kan vi kvitte oss med den usynlige bobla.

    SvarSlett