Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 4. desember 2009

Den morsome nettbutikken som ikke sender til Norge























For en stund tilbake oppdagen jeg nettsiden som heter http://www.fredflare.com/. Dette er en amerikansk nettside fullstappet med ekstremt morsome dupeditter, de har alt du ikke trenger men bare må ha. Jeg ble så bitter når jeg oppdaget at de ikke sender til Norge. Eller utenfor USA. Håper de endag ombestemmer seg. for da skal jeg kjøpe meg blakk på alle de søte, morsome, kule, retro, tingene de selger. Alle bildene er hentet fra fredflare.com. Anbefaler uansett alle å ta en titt! Det er en verden av sprø ting!














2 kommentarer:

  1. Jeg kan kjøpe for deg hvis jeg flytter til USA for å gå på skole neste år:)

    Inga-Lill:)

    SvarSlett
  2. Jaaaaaa! Takk :D Hva skal du studere der??

    SvarSlett