Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

mandag 21. desember 2009

Hjemme til jul

Follow my blog with bloglovin

Nå har jeg endelig kommet meg hjem til jul. Det er både stas og koselig. I går spiste vi lutefisk til middag, jeg hadde aldri i hele mitt liv trodd at jeg skulle kunne klare å putte den ekle fisken inn i min munn. I fjor var første gang, og i år var andre gangen dette skjedde, og jeg liker det. Senere på kvelden så vi The family Stone (igjen), som gikk på tv3. Nå er det jul i stua altså. Pappa er som mannfolk flest, og har ventet med å kjøpe gavene til mamma, slik at jeg kan få lov til å ta del i den gleden. For det var vel derfor jeg forsikret meg om å bli ferdig med julegavekjøpene før jeg reiste hjem!?... Fant et veldig nostalgisk bilde av meg, brødrene mine og fetterne mine fra en sommer for mange år siden. Ikke til juleinspirasjon akkurat, men det er et blinkskudd uten like. Og jeg kommer aldri til å ha den frisyren igjen...
Det snør utenfor vinduet på stua, og snart skal jeg pakke meg inn i alle de varme ytterklærne mine og dra til Ski for å møte mine søte, gode, fantastiske venninner Ak og Faye. Faye har vært tre måneder i Mexico og kom hjem den 12.desember så jeg har ikke fått snakker ordentlig med hun på lenge så dette blir stas, bare jeg får en kaffe og en stol å sitte på. Blir svimmel av å presse meg fremover i folkemassene inne på Ski Storsenter, så den sporten sparer jeg til pappa kommer. Ikke den mest fengende og engasjerende bloggen i dag, men følte jeg skulle oppdatere verden på hva jeg gjør.

2 kommentarer:

  1. Yay, lutefisk er snacks!
    Gleder meg til det kommer på bordet hjemme :)
    Nå er det bare 2 arbeidsdager igjen, så er det jul!
    For å svare på innleggene dine på bloggen min: JA, vi har fått oss kjerre! Jeg, Maren og største storebror har spleisa! Hurra :)
    Og jeg har stjælt bildet på bloggen fra det store internettet ;)
    Kjøss!

    SvarSlett
  2. Det var skikkelig kult det bilde!! Åh, var på indiska på Ski ista, de har såååååå mye fint! en tjukk gla buddha blant annet. Får vel bruke litt penger der om jeg ikke får noe derfra til juuuul :D

    SvarSlett