Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 18. desember 2009

Enigheter!


Jeg føler jeg blir nødt til å rette opp min bitterhet en smule etter forje innlegg. Nå ser det nemlig ut til at de skal ha kommet frem til en enighet i København. Obamas ord; "Jeg har ikke kommet hit for å snakke, jeg har kommet hit for å handle." Jeg liker jo egentlig denne mannen rimelig godt. Så han kan få lov til å være min Supermann enda litt til. Nå vil jeg først og fremst se hva de har kommet frem til av handlingstiltak! Da kan alle med et godt klimahjerte få sove i natt også (utenom de som sitter på møte i København).
Bildet hentet på http://www.dagbladet.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar