Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

mandag 7. desember 2009


I dag har jeg følt på at eksamens nervene begynner å vokse og kose seg i magen min. Jeg koser meg ikke så mye med dette. Dagen har i størst mulig grad gått med på å lese og pugge eksamens stoff. Muntlig eksamen er noe jeg aldri kommer til å venne meg til. Det er og blir den ekleste mest skumle eksamensformen jeg vet om. Man kommer inn, hilser pent på lærer og sensor, begynner å snakke med skjelven stemme, blir tørrere og tørrere i kjeften. Til slutt har man sagt det man kom for å si, også kommer spørsmålene. Det er værst. Man vet jo aldri hva de lurer frem av spørsmål. Og når spørsmålet kommer tenker jeg for meg selv; "Kast ut årene!!! ROOOO! Ro som du aldri før har rodd!!" Og skuffelsen lyser opp i ansiktene dems mens jeg ror ut av horisonten... Line var her i går, og tradisjon tro kom hun med sin hjemmelagde jule-gelé. Det er tredje året på rad at vi får nyte godt av disse deilige fuktige gelé klumpene dekket med sukker. Nam nam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar