Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

onsdag 9. desember 2009

Grøss og gruuuu


Neida, jeg skrev ingenting i går vet du, var lammet av nervøsitet og prestasjonsangst, og det er ikke før i morgen det gjelder!! I går var det til og med min tur til å åpne pakkekalenderen, og jeg fikk 3 gigantiske andeballonger. Prøver å laste opp bilde av de nå, men det er visst litt knute på kabelen her. Så vi får vente i spenning.
Veldig mange chickflick magasiner pleier å ha en hel del tips om hva man skal og ikke skal gjøre for å bli kvitt disse eksamensnervene. Noen tar seg en dram før de legger seg, i håp om å få sove, noen anbefaler sex for å roe nervene. ALLE sier "få deg nok søvn". Det med søvn er mest viktig har jeg skjønt. "Gå deg en tur, det hjelper med frisk luft". Akkurat det gjorde jeg i dag, og det hjalp, helt til jeg satt i sofan med bøkene igjen. Jeg har også snakket med samtlige som var oppe til eksamen i dag, for å høre hvordan det hadde gått. Og de fleste sa at det var ikke noe å være nervøs for, for de er bare hyggelige og snille, og får deg til å slappe av. Jeg kan ikke bli for avslappet heller vettu, for da fungerer ikke hjernen min på sitt beste. Det gjelder for meg å være akkurat passe nervøs, så jeg er nok skjerpet til å få sagt det viktigste. Det beste tipset som jeg liker aller mest er "det hjelper ikke å ni-lese kvelden før, da kan du fort glemme noe du allerede har lært eller ikke få med deg det du leser". Ta det helt med ro, ingen nilesing her i gården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar