Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

torsdag 10. desember 2009

Nå nærmer det seg juuuul!

I dag har det vært D-day. Ikke nok med at Obama var i selveste Norge, men atpåtil hadde jeg muntlig eksamen i pedagogikk. Og tenkt! Jeg fikk en A. Ja, jeg er nødt til å være kvalmende stolt over A'en min og skryte litt av meg selv her. Før kluten har vært i vann

Men nok skryt, i dag var det min tur til å åpne advendskalender igjen, og jeg fikk en sånn morsom klut som er så stor som en terning, også putter du den i vann og da blir den en ordentlig fin klut, med Tussi på. HURRA! Jeg håper alle som leser dette forstår at disse gavene er av seriøs karakter. Etter kluten har vært i vann!

I morgen er det nok en dag med litt nervøse fakter, da skal jeg nemlig ta to nye vaksiner. Disse vaksinene må tas i forbindelse med en praksisperiode som jeg skal utføre sammen med 14 andre studenter i Nicaragua. Det blir spennende, men før den tid må jeg gjennom litt smerte. I morgen er det difteri/stivkrampe og hepatit a og b vaksiner som skal inntas. Og er lykkelig så fort det er over :)

1 kommentar:

  1. hurra igjen! A er bra:D jeg likte også kluten, sånne er morsomme. men jeg skulle ønske det gikk ann å gjøre de små igjen...

    SvarSlett