Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 11. desember 2009

vaksiner og andre viktige saker..

I dag gikk vaksinene unna i en fei! Men jeg synes det var like så greit å ta de liggende, skal ikke skryte på meg for å være noen tøffas nei.

I natt hadde jeg den underligste drømmen om at jeg hadde kjøpt meg en hytte, utenpå var tømmeret helt knusktørt, og så ut til å falle fra hverandre bare du pirket litt i det. Inni var det etterisolert, og spor etter en påbegynt oppussing. Det snodige var at noen steder hadde ikke veggene fått planker så man så bare rett inn på den gulemassen som klør når man får det på huden. Husker virkelig ikke hva det heter. Jeg tenkte uansett at jeg hadde blitt lurt siden jeg hadde kjøpt meg en halvt oppusset hytte. I tillegg til at jeg i det hele tatt valgte å invistere i en hytte fremfor et hus, synes jeg var ganske snodig. Det var en slags hul vegg i midten av hytta og denne kunne man gå rundt. Det var rom rundt hele veien, små rare rom. Med vinduer høyt oppe på veggen. Det ene rommet var rosa. Også var det et gammelt kjøkken, sånn som vi selv har på hytta i Gudbrandsdalen, med skyvedører på skapene. Det verste av alt var at hytta var bygget i en stuuuup bratt skråning, full av stein og fjell, og laaaaaaaangt der nede var det et vann. Så halve hytta sto på søyler. Og dette resulterte i at jeg var livredd. Kan noen tyde denne drømmen?

I kveld har jeg kjøpt inn Cava som overraskelse til min gode venninne Jane-Marita fordi vi begge var så flinke på eksamen. Det blir digg!


Dessuten er jeg sjarmert av denne fantastiske mannen! (bilde funnet med google).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar