Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

lørdag 12. desember 2009

glitter og glam

Jobbelørdag, og man skulle tro at det ville være mer trafikk på Polarn O. Pyret på en dag som denne rett før jul. Men det var vel egentlig ganske stille til å være en dag som denne rett før jul... Jeg blei litt overrasket over en gravid ung dame som spurte etter mammaklær. Vi har slutta med det. Samtidig ekspederte jeg en eldre dame, endel eldre dame, som kunne fortelle hun at det var en annen butikk utenfor senteret hvor de hadde mammaklær. Da utbyter denne unge gravide damen; "Der har de bare kjerringklær, sånn "jeg er 38år og gravid" klær." Hjelpes, jeg blei lei meg på den eldre damen sine vegne.


Jeg har kastet meg på paljettbølgen, og nærmest blitt hekta, olabukser, singlet og paljettvest i en fei! Har kjøpt meg to skinnende lekkerbisker. Bare se her:


Også var det min dag til å åpne kalender!! Idag fikk jeg solrik med jordbær og appelsin smak, namnam, passet fint å ha med seg på jobb.

1 kommentar: