Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

søndag 13. desember 2009

søndag

Ja, det er søndag, og det er sunnhetsdag. Under eksamensperioder kan det fort bli litt mye sukker og kaffe og kjappe måltider. Jeg må innrømme at det blei en brokkoli og blomkål suppe inni der et sted, men den druknet litt i mye stillesitting med bøker. Og det har blitt et par økter på spenst og lange turer i skogen i pausene, men kanskje ikke så mye og så ofte som jeg ønsket. Så i dag skal jeg ta igjen for det tapte. Tar en dobbeløkt på spenst, utholdende styrke og spinning. Og starter med å spise en super god og sunn salat. Laget eksra mye, så jeg har til etter trening også :) Bli inspirert!!Og det er lesing til ny eksamen. Nå er det naturfagseksamen som står for tur. Miljølære, økologi, mat- og medisinplanter. Ikke like høy nervefaktor før denne eksamen, noe som egentlig er veldig synd, for da leser jeg ikke like heftig,men jeg sitter da her , sammen med bøkene mine og spiser salat. Så kan ikke si at jeg ikke prøvde.

2 kommentarer:

  1. Den salaten så god ut, må jeg si! Etter at jeg flyttet til bangkok har jeg visst helt glemt at man kan spise salat som et helt måltid liksom, jeg tror jeg må ta opp det igjen. Så takk for påminnelsen!

    Og gratulerer med a på eksamen, også på muntlig eksamen da gitt, det er jo uten tvil noe av det verste som fins. Spør du meg.

    Og lykke til på den neste!

    -anniken

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har sjekka ut bloggen din!
    Og den er fin :)
    Skal følge den jeg og, du er jo ivrig på oppdateringene!
    Jeg kjører søndag med taco og smågodt jeg, fikk sånn smått dårlig samvittighet for det nå MEN!
    Kjøss!

    SvarSlett