Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

tirsdag 15. desember 2009

ingenting nytt med sukker på...

Nei, det er ingenting nytt. Leser til den siste eksamen, økologi i vann og skog, miljøvern, medisin- og matplanter etc. Nå er jeg ganske så lei. Alle pensum bøkene overlapper hverandre, så har vel lest alt et par tre ganger nå. Var med Line til butikken ista, hun skulle kjøpe seg juletre. Jeg har droppet å kjøpe det i år siden det har vært nok av andre ting å holde på med, som eksamener. Nå ser jeg fremover mot søndag, da kommer min snille snille far og henter meg. Så snill er han at han kjører underkant av 2 timer for å få sin eneste datter hjem til jul. Jeg kunne selvfølgelig tatt tog, spesielt siden jeg liker å tenke på miljøet, men dette skjer kun en gang i året, så da synes jeg det er greit. Skal ha med meg alle julegavene, og en stor koffert med klær, siden jeg skal være hjemme i over en uke, og da må man ha litt av hvert å gå med.

Drømmer om:


  • Julefilmer
  • Gå på skøyter på spikersuppa
  • Drikke gløgg med masse vin
  • Se igjen mine gode venner
  • Være sammen med familien
  • Se ansiktene på samtlige familiemedlemmer når de pakker opp julegavene fra meg
  • Julemiddagen
  • Julegrøten med mandelen (som jeg aldri får)
  • Gå tur i et snøfylt landskap (det burde komme snø altså)
  • Spille brettspill
  • Le sammen med familien og venner
  • Pynte juletreet (hjemme hos mamma og pappa)
  • Høre på julesanger (begynte for lenge siden)
  • Gi gode klemmer til de jeg blir så glad for å se igjen
  • Se på tegnefilm i min rødstripete pysj
  • Spise julegodis
  • Slappe av


¨

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar