Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

torsdag 3. desember 2009

Min aller første blogg






Dette er noe av det mest typiske som kunne skjedd meg. Jeg sitter å skriver hjemmeeksamen, jeg er rastløs, jeg er høy på sukker og i et ekstremt fjåsete humør. DA passer det å lage en blogg. Slik at all konsentrasjon rundt eksamen blir sugd inn i noe helt nytt og spennende (?).

Om blogging er spennende vet jeg særs lite om, men det jeg vet er at omtrent alle gjør det, noen hver dag og andre engang i blandt og noen kanskje flere ganger om dagen, sikkert alt etter hvor mye som skjer i hverdagen til alle disse bloggerne, eller hvor mange tanker de har om alt og ingenting. Det er mest sannsynlig det siste min blogg kommer til å bero seg på, hvor mange tanker jeg har om alt og ingenting. Idag er det tydeligvis endel av de, spesielt siden jeg sitter med hjemmeeksamen. Skjønner dere??

Noe annet som skjedde under jobbingen med denne hjemmeeksamen var at jeg fant den funksjonen på pc'n som tar slike deformerte bilder (som det over). Ja jeg henger etter, de fleste har jo laget store album på facebook med alle bildene de tok av seg selv som deformerte. Og jeg har sett på MANGE av dem, jeg lo kanskje ikke en gang. Men jeg lo når jeg tok mine egne bilder, da lo jeg da, lo så jeg gråt faktisk. Såh! Derfor må jeg publisere et par av de for dere her på mitt første blogg innlegg. Slik at det har vært en dag for 2 førstegangere.










1 kommentar: