Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

torsdag 3. desember 2009

Desember tid og andre tanker...

En ting jeg har bitt meg merke i når det kommer til desember måneden er at jeg føler det er så lenge til januar. Ikke nok med at januar ikke kommer før neste år, men det er liksom ikke no å tenke på, det er jo ikke før i januar. Før den tid er jeg jo ferdig med alle julegavekjøpene, pynting til jul, tre eksamener, mye familie hygge, og mye jule mat, til og med en ferie er det før januar. Er det bare jeg som sitter med den følelsen?! Det er ikke det samme for september og oktober. De er ganske nærme hverandre synes jeg.

Jeg er litt ny i dette bloggeriet. Og hadde egentlig store planer om å laste opp en video av Kristian Valen som Nils Gunnar Lie. Jeg har i en ganske laaaaang tid ikke vært så begeistret for Valen, synes egentlig at han var mest irriterende, og klysete. Men så kom parodien av Nils Gunnar, og jeg liker det. Men jeg liker også Nils Gunnar, for hver morgen mens jeg sminker meg og spiser frokost må jeg se på God Morgen Norge på tv2, da er det morgentrivsel. Og jeg er litt redd for at Nils Gunnar skal bli lei seg for at jeg, og mange andre, ler av at noen gjør narr av han. Så mest av alt vil jeg gi Nils Gunnar en klem og si at jeg liker han som den han er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar