Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 8. januar 2010

Detox vol. 5

Jeg begynner å kjenne et snev av ekstra energi etter 5 dagers detoxering. Do besøkene er hyppige, dette er jo både vanndrivende og hjelper på fordøyelsen. Det begynner å bli ganske kjedelig å raportere fra detoxen. Skjer liksom ikke stort mye fra eller til om dagen.

Katten er nå sydd sammen og sjangler fram og tilbake her, til min samboers glede hadde den gjort fra seg under sofan, og veltet oppi sin egen avføring. Jeg var heldigvis på jobb, og tok meg av fru Gretten! Orker ikke utdype det noe videre.

Må si jeg har full forståelse for den som trykket på kjedelig på innlegget under, har man ikke en katt man er gla i så går det ikke ann å sette seg inn i gale katte-damens situasjon, og det blir rett og slett drit kjipt.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kallenavn du har..hehe.. ;)

    SvarSlett
  2. Haha, det oppsto en dag jeg hadde på meg mine fakebriller på skolen, og en i klassen sa "øh, er det blogg briller eller?!". Da hadde jeg ikke engang blogg, men lagde en som en følge av kommentaren ;) Det kom vel med brillene.

    SvarSlett