Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

søndag 3. januar 2010

Julen kom og den gikk...




Nå har det ikke vært mye skriblerier fra meg den siste tiden, og det er av den enkle grunn at julen kom. Jeg gledet meg jo helt villt mye til jul, og nå er den over. Rakk jeg å nyte den...? Det føles nesten ikke sånn, det gikk så fort, men den var fantastisk. Hvit jul var det jo også. Kort oppsummert ble julen min slik:




  • Venninner


  • Fantastiske julegaver


  • Familie


  • God julemat


  • Gikk tur i vinterlandskap som druknet i snø


  • Så mange julefilmer og andre filmer


  • Leste Panserhjerte av Jo Nesbø


  • Sov lenge


  • Pyntet juletreet til mamma og pappa


  • Spiste julesjokolade





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar