Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

søndag 3. januar 2010

Nyttårssalg og nyttårssporty

Jeg må ærlig innrømme at jeg er utrolig dårlig til å dra på salg, jeg har ikke tolmodighet rett og slett. Jeg går inn i butikken ser salgsstativene seeeer over, snur og går. Klarer ikke å begynne å lete gjennom klesstativer som er stappfulle av enten kjipe eller sære klesplagg som ingen ville kjøpe i 2009. Allikevel klarte jeg å finne meg en bukse på 50% på BikBok, synes dog de har ganske oversiktelige salgsstativ så det er lettere å se om det er noe som kan funke der enn alle andre steder. Og noe jeg vil kalle et kupp, armbånd og øredobber på Arts and Crafts på fortrinnsvis 50% og 70%.

Jeg fikk gavekort av mamma og pappa på G-sport til jul så jeg var heldig å kunne starte året sporty. Og kjøpe meg en overtrekksbukse fra Helly Hansen og ullundertøy bukse fra Kari Traa, har siklet på den lenge, utrolig søtt skjønner du vel!? Og ullsokker av samme frøkna. Det nye året blei startet av å teste det nyinnkjøpte på en lang gå tur. PERFEKT! dessuten er det utrolig deilig å krype inn i ullstilongsen når man tasser rundt hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar