Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

mandag 4. januar 2010

Etter den søte kløe...

De fleste har det med å kaste seg over treningsbølgen og sunnhetsfreake litt utover det nye året. Jeg for min del har de siste tre årene hatt et veldig stabilt treningsprogram og spist forholdsvis sundt. Så jeg merket temmelig godt hva julematen gorde med magen min. Og da snakker jeg ikke om å legge på seg mange kg, men mageknip og færre do besøk. Så jeg er kanskje en smule hyklersk når jeg sier at jeg er litt glad for at jula ikke varte lenger.
Selv om jeg for lengst er i gang med trening og liker å spise kaninmat, så skal jeg ikke nekte for at jeg liker å starte året med "blanke ark". For meg består det i å dra til tannlegen (dette skjer på fredag, satser på NULL HULL), og for første gang i mitt liv skal jeg prøve detox. Har kjøpt en 10 dagers kur som heter Kuren, er foreløpig på dag en, og har ikke merket noe som helst. Lover full oppdatering på den fronten. Ellers fikk jeg og samboeren en kokebok til jul, som forteller oss hvordan vi kan spise enklere og mer miljøvennlig. Har alt brukt den to ganger til å lage fylte paprika, namnam. Blir mye vegetarmat, siden det er mest miljøvennlig å spise nederst i næringskjeden.
Ah! Holdt nesten på å glemme min lille nyttårsgave til meg selv som er et abonnoment på ShapeUp, får med treningsstrikk og instruksjonsvideo. Blir spennende. Ellers gleder meg meg masse til å stå på skøyter, har enda ikke fått tid til dette, og langrenn! Jeg må ha med meg noen når jeg skal ut å stå på langrenn for det kommer til å bli flaut. Har ikke stått på et år, og da sto jeg i en uke ca. Så trenger noen å være flau sammen med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar