Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

torsdag 18. februar 2010

Reisefeber Delux

Oi oi oi...nå er det ikke lenge før avreise, må opp kl halv fem i morgen tidlig for å komme meg avgårde til toget, med en trillekoffert, en veske, en stor bag og en sekk. Godt kjærsten er klar for å kjøre meg. Han får kanskje til og med sove i natt, noe jeg regner med å ikke få til. Noen som har noen tips til hvordan man skal takle reisefeber SI IFRA!!! Det er ikke langt unna jeg bare tar toget til Gardermoen og setter meg der og venter. Er jo så stressa for ikke å rekke toget, ikke ha med meg det jeg skal, besvime på perrongen så jeg ikke kommer meg på toget, at bilen ikke starter i morgen. HOOOOOOOLA! I går brukte jeg 800kr bare på apoteket. Eurax, ImodiumComp, Pinex, Solkrem 20 og solkrem 30, hårbørste (mista min gamle) og selvfølgelig Idoform. Har kjøpt ny tannkrem, shampoo og balsam, plaster, antibac, sminkefjerner... Har pakket ned omtrent alt av t-skjorter og singletter. Og kommer sikkert ikke til å bruke halvparten. 4 uker i Nicaragua here I come!!

4 kommentarer:

  1. Spennende Anne!!!

    Nok en gang, GOD TUR!!

    SvarSlett
  2. god tur, jeg er misunnelig, jeg vil til nicaragua også! kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Takk Anniken! Du er jo alt et spennende sted, da :D

    SvarSlett