Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

onsdag 6. januar 2010

Detox

Jah, dag 3 av de 10 detox dagene. Det er et faktum at jeg er inne i shitbreak-perioden, om vi kan kalle den det. Det går iallefall unna, og gjerne flere ganger om dagen. Uten at jeg skal gå i detaljer om det. Jeg har vært lettere irritabel i dag, kan ha noe med at det ikke er alle steder jeg orker å gå på do, og da må holde meg. Noe som ikke fører til noe mer behagelig, enn det situasjonen alt er. Jeg har også sklidd rundt til skole, fra skole, til jobb, fra jobb. Jeg blir kjempe sint når jeg sklir, fordi jeg skvetter og får hjerte i halsen. Også blir jeg sint fordi jeg skvatt. Så, da står jeg og hopper og skriker litt før jeg går videre. Også kommer vi til ting nr 3 som har vært irriterende i dag, og det er de nye headsetet mitt til iPoden.
De er av samme typen som disse, også følger det med to andre størrelser på den gummien du kan putte på foran slik at du kan tilpasse de til egne ører. Mine detter alltid ut, med mindre jeg har på meg lue som holder de på plass. Løper jeg på tredemølla på spenst, så må jeg dytte de inn annenhvergang hele tiden!!! Damen på innpakningen løper!! Jeg tror hun lyver. Jeg får det iallefall ikke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar