Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

tirsdag 5. januar 2010

Vaksinesjokk

Ja, jeg fikk et lite vaksinesjokk i dag. Siden det var siste fri dag før skolestart og alt, så tenkte jeg at det er vel på tide å bestille en time for å få tatt den svinevaksinen!? Har nemlig blitt anbefalt av lærerne om å ta den før vi drar til Nicaragua. Så jeg ringte til legen. Og forventet at ventetiden skulle være laaaaaaaang. Men den gang ei. "Har du tid i dag kvart på to?!" Spør en ivrig og vennlig innstilt stemme. "ææææ" svarer jeg, mens jeg begynner å bla heftig i planleggeren for å prøve å finne en annen dato. (Det er nemlig veldig greit å ha noen dager å forberede seg på, spesielt når man har litt sprøyte skrekk). "Jammen da sier vi kvart på to da! Okei! Hade bra!" Før jeg fikk svart!! Hjeeeeeeeelp! Så det bar avsted ned til legesenteret, og nå er det overstått. Armen er bittelitt øm, men ikke værre enn at jeg kan leve med det. Hvem ville vel ikke vaksinert seg 5 ganger for å dra hit?
Også lovet jeg jo en oppdatering på detoxen. Jeg er kjent for å ha oppblåst mage altså...men den magen jeg våknet opp i dag kunne man sikkert fylt et helt gasskraftverk. Tjohoi! Så det har blitt et par do besøk i dag, men ikke av den ubehagelige sorten. Og det er ikke som han i American Pie som må løpe og holde seg for rompehølet før han når doen. Altså: fullstendig overkommelig. Når det kommer til om jeg føler meg noe anderledes så kan jeg vel ikke akkurat si det. Utenom at jeg har litt mindre søt sug, men spiser mye frukt da, og det er jo sukker i det også :P


I morgen er det tilbake på skolen, og jobb. Kanskje en tur innom spenst også? Da hadde jeg blitt gla. Vi får se. Må iallefall kle på meg alt jeg eier av klær, det er kalt og jeg har planer om å ta beina fatt :D Frisk start på morgenen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar