Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 15. januar 2010

Fredag

Det ble en skikkelig deilig skitur i skogen, savnet litt kakao og appelsin, men siden været er overskyet så bestemte vi oss for å ha det til gode! Jeg drakk uansett en kopp mørk kakao og en utrolig god appelsin når jeg kom hjem. Tok meg en real dusj med bodyscrub og hårkur, og smørte meg inn med deilig fuktighetskrem. Må kort fortelle at jeg lå bakerst hele veien under skituren, noen reser på ski er jeg ikke enda, men fikk da gått 7km for det! Men jeg turte ikke stå ned den bratteste bakken, da tok jeg av skia og gikk istedet, haha skikkelig pingle!










Funderer på hva vi skal lage til middag i kveld, fredag for meg er gjerne film, god middag og litt snop. Man skal ihverfall få slappe av! Er super glad i mat, så det er en god grunn til at jeg er så aktiv, ellers ville jeg vel veit 100kg by now. Egentlig er fredag den dagen hvor jeg vasker leiligheten, synes det er digg å ha det rent og pent til helga, men her var vi tomme for grønnsåpe gitt.
Gode nyheter fra tannlegen: NULL HULL!
Holder på med planleggingen av New York tur til sommeren, det er jo forholdsvis rimelige flyavganger dit nå. Det hadde vært så stas, og en fin belønning for endt bachelor oppgave. Fant et fantastisk 4 stjerners hotel som har Central Park som nærmeste nabo, kanskje det blir en joggetur i parken, eller mating av fugler? Men først går turen til Nicaragua, og jeg gleder meg som en unge. Sitter å googler bilder derfra rett som det er. Nok en grunn til å ikke ligge på latsiden med treningen, er ikke sååå lenge til jeg skal hoppe i bikinien igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar