Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

fredag 15. januar 2010

Katastrofe

Photo provided by: http://www.flickr.com/photos/globovision// CC BY-NC 2.0
Akkurat nå skammer jeg meg litt. Ikke bare litt men veldig mye. Mens jeg går langrennstur i et vakkert vinterlandskap. Mens jeg velger å vraker i feriemål og gleder meg til praksistur i Nicaragua og lurer på hva jeg skal ha til middag, for jeg kan faktisk velge hva jeg vil spise. Mens jeg gjør dette, kan flere hundre tusen mennesker ha mistet livet, og flere hundre tusen mistet hus, venner, dyr, familien, bilen, alt. Ord blir så fattige. Etter jeg hadde vært inne å lest Anniken sin blogg, ble jeg inspirert til å gjøre det samme. Ønsker at alle skal ta en titt på disse bildene og tenke over hvor heldig akkurat du er. For så å hjelpe, via Røde Kors. Tenk at alle månner drar. Du er kanskje student som meg, og ikke har hauger med penger, men litt har du. Og det er akkurat hva som trengs fra deg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar