Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om alt fra dagligdagse ting jeg finner finurlige og rare, til politikk, trening og miljø. Du kommer nok til å finne et stor sprik mellom temaene, men det er det som interesserer og opptar meg, som vil oppta denne bloggen.

torsdag 14. januar 2010

Litt slarv en fredag morgen

Jah, jeg løy faktisk forje uke for det er i dag jeg skal til tannlegen, jeg har brukt tanntråd, fluorskyllevann og pusset tennene etter alle kunstens regler de siste ukene. Man blir vel alltids litt ekstra påpasselig før en tannlege visit, det er jo gøy å få høre at man har vært flink, eller? Grue meg gjør jeg ikke før jeg får høre at jeg må trekke en visdomstann eller borre et hull. Jeg har nemlig bestemt meg for at de visdomstennene skal jeg ha med meg i graven!! Selve borringa er ikke så ille, det er heller bedøvelsessprøyta som de skyver fram og tilbake inni kjeften min, og som aldri fungerer så jeg kjenner at de borrer uansett!

Jeg har en veldig god venn som er tannhelsesekretær og han kunne fortelle meg at tannlegene har ofte litt humor med å ikke stille pasienten spørsmålene før han/hun har puttet inn max med utstyr i kjeften på deg, så det kan du tenke på neste gang du er hos tannlegen!

Etter tannlegen blir det langrennstur i Eikskogen! Har vært på en tur tidligere i år, det tok litt tid før det blei noe av for jeg var nødt til å ha med meg noen som jeg kunne se dum ut sammen med. Har jo ikke stått på et år, og da var det ganske mange år siden sist, så alt er temmelig ferskt. Men gøy var det! Følte meg som ekte kjekk norsk ungdom i løypa, fort gikk det ikke akkurat, men fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar